Vitamintablett

I söndags fick Mats allergisk reaktion efter att han hade ätit frukost. Han såg praktiskt taget ut som en tomat.
Han åt samma frukost som han brukar och samma vitamintabletter som han ätit i några månader. Dock hade han köpt en ny dagen innan, samma fabrikat, samma märke, ja samma allt. Ja, ni fattar.

Vi misstänkte ändå hans vitamintabletter och jag erbjöd mig testa för att se om det verkligen var dem. Shit jag trodde jag skulle brinna upp i huden, tror aldrig jag har känt sådan hetta. Inte ens i en bastu eller för många timmar i solen kommer i närheten! Det är så fruktansvärt vidrigt, observera att jag är sjuk också :). Det skinnflådda runt näsan (som jag fått av allt snytande) syns inte ens.



Mats ringde till vitaminpillerföretaget, som förklarade att de hade bytt ut en viss ingrediens och ersatt den med en annan. Tydligen hade detta drabbat fler och som han (pillertrillaren) så lindrigt förklarade att "en viss rodnad kan uppstå". En VISS RODNAD, jo men visst sörru.

Kommentarer
Postat av: Sonja

Men gud så läskigt!!!

Kolla in Fit Line produkterna

http://fitline.com/?cid=81



Jag kör dem, Jimmy ska oxå börja (fast han tror inte på dem). Finns ju ett hav m hälsoprodukter, same shit ;-))

2011-01-05 @ 00:02:02
URL: http://mitt-jambalaya.blogspot.com/
Postat av: åsa

men shit!! Stäm dem.....;).Vilket fabrikat?? Har helt missat att du börjat blogga igen, nu hade jag massor av inlägg att läsa:). Miss U. Puss å kram

2011-01-27 @ 08:28:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0