Power smoothie

Idag var Alex för tredje gången till läkaren, då han vaknade inatt med öronvärk. Igår när vi var till läkaren glömde hon att kolla honom i örat, trots att jag sa att den första läkaren påpekade att han började bli röd i örat! Självklart fick han pencilin idag, vilket han kunde ha fått igår istället.

Tänkte visa mina power smoothies som jag trycker i mig och Alex. Felix skulle också behöva få i sig (helst hela), men han äter som en fluga när han är sjuk. Imorgon blir det hans tur till läkaren, då han i stort sett har sovit hela dagen idag. Never ending story!



Frysta hallon, jordgubbar och blåbär
1 dl Kesella (1 %)
1 dl Yoghurt
1-2 msk gujibär
1 msk linfröolja
1 banan (liten)
0,75-1 dl Havregryn 
Honung (sötar för Alex skull)



Kommentarer
Postat av: Sonja

Mums! Jag som älskar gojjibär!! Den här sk ajag testa! Lägg ut receptet på hästsparken. Om den inte är hemlig, jag har inte vågat, gör ju succé varje gång ;-))

2011-01-03 @ 00:24:34
URL: http://mitt-jambalaya.blogspot.com/
Postat av: Kusin Linda

Istallet for honung, anvand Agave Nectar :)

2011-01-08 @ 20:06:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0