Frisk luft

Var med Felix och mig själv till läkaren idag. Felix fick även han pencilin och jag fick kortison mot mina värkande bihålor. Nu hoppas jag att det vänder även för lilleman, Alex är mycket piggare idag.

Alex och Mats har varit och klämt lite på hockeyklubbor och ätit lunch i Kista (deras favvo pasta med kyckling). De har även haft skott-tävling här på framsidan. Alex har fixat pass och förarbetat med läxor inför Thailandsresan. En effektiv dag (det gillar jag), men framförallt att se Alex på G igen!

På kvällskvisten gick jag ut på en efterlängtad promenad, det hade inte gått utan mina kära pappersnäsdukar. De bästa, Lambi balsam med aloe vera.


Som sagt en stärkande, men inte den snabbaste promenaden i snön.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0