Ösregn

Vaknade första gången runt kl 03 på natten av att himlen öppnade sig. Jag trodde praktiskt taget att taket skulle ramla in eller säger man ner!? Det var riktigt länge sedan som jag har hört det regnat så hårt och mycket. Vid en fem kom även ett åskdunder.

Trots att regnet öste ner tog jag min morgonpromenad, självklart innan frukost för då ger man kroppen större anledning att använda kroppsfettet som energikälla. Jag vart direkt genomblöt och mina gamla springskor har fortfarande inte torkat.



Åkte in till stan idag på konferens, passade då på att promenera fram och tillbaka från tekniska till östermalm. Det gäller att fånga varje chans till extra motion när det ges ;) Träningen blev tyvärr inte så mycket mer imponerade än det här :( Inte helt nöjd, men med snorig näsa är det ändå okey.

Jag och Alex tog en sväng förbi centrum för att köpa lite nya tröjor till grabbarna, men det blev jag som hittade en vinterjacka.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0