Vitamininjektion

Dagen blev inte som jag hade tänkt mig. Mats ligger nerbäddad i sängen med över 40 graders feber, så zumba var inte att tänka på. En hel del hann jag med, som att trycka i grabbarna (alla 3 inräknade) en massa vitaminer! Frukt, smoothies, vitaminvatten, vitaminpiller och en massa annat nyttigt. Bra där! Imorgon hoppas jag på lite mer sällskap och har även bokat in lunchpass i Sollentuna imorgon, Spinning och core. En super bra combo, där svetten rinner och bålen trimmas samtidigt som Felix får leka med de andra barnen...


Kommentarer
Postat av: Sonja

Krya på er! Pepparkaksgubben ser ut som en riktigt busfrö ;-))

2010-12-30 @ 20:56:21
URL: http://mitt-jambalaya.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0