Nyårsafton

De senaste åren har jag inte haft några nyårslöften, då jag tycker att det finns ytterligare 365 dagar om året då DU KAN ÄNDRA DITT LIV. Har funderat lite och tycker att nyår är ett bra tillfälle att ransaka sig själv.
Jag tror att mitt nyårslöfte blir att jag ska bli snällare och mer närvande person mot min familj och vänner.

Vad blir ditt nyårslöfte?

2010 har varit ett strålande träningsår, jobbmässigt, familjärt och personligt. Ibland kan jag tycka att det är för bra för att vara sant... Hur har ditt 2010 varit?

Gott Nytt 2011

Kommentarer
Postat av: Sonja

GOTT NYTT ÅR! Bra nyårslöfte...

2011-01-01 @ 14:39:51
URL: http://mitt-jambalaya.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0