21 dagar kvar

Om 21 dagar sitter vi på ett plan på väg ner till Thailand, närmare bestämt Koh Lanta (stavning?).
Det här innebär att jag måste öka träningsdosen, då jag har varit sjuk och inte hunnit träna på ca 2 veckor. 21 dagar kvar och mitt mål är att utföra någon träningsform minst varannan dag. Det innebär runt 10-11 träningstillfällen.

Igår körde jag löpning på bandet i 25 minuter, relativt tungt, men skönt när det är över. Efter löpning var det dags för pump 76. Helt underbar känsla att köra slut på kroppen och öka förbränningen.

Alex och Mats sover, vilket är bra då de är sjuka. Förhoppningsvis är Alex feberfri idag, då han har hockeyturnering imorgon. Felix sitter och leker med tågen i väntan på frukost.


Kommentarer
Postat av: Sonja

Oh vad roligt, du uppdaterar min blogg!!! Ja du får bli min PT ;-))

Kram

2010-12-28 @ 09:57:03
URL: http://mitt-jambalaya.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0