Massage

Imorgonbitti är det dags för ännu en underbar massage... För mig är det lyx :o) Jag längtar och kroppen längtar!

Provade på ett nytt pass idag Flow, vilket är en klass inspirerad av tai chi, kampsport, dans och pilates. SatsFlow är en holistisk klass där öst möter väst. Du förbättrar din styrka och rörlighet samtidigt får du även den mentala biten i denna klass. För att vara första gången var det okej, inte i topp fem, men jag måste prova igen för att se om jag gillar den bättre då!

Jag och Alex kollade på Sunes sommar ikväll. Shit vad vi garvade :)) Jag minns när jag och mamma såg den på bio, då garvade vi också så himla mycket. Resten av biografen var ganska lågmälda... Vad säger det?! Att jag har urusel eller skit rolig humor?!

Love

Kommentarer
Postat av: Åsa

Soon to be married.....? Läste OM dig här i bloggen! Nyfiken blir man ju.... Kram på dig vännen. Saknar dig

2009-09-27 @ 22:21:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0