Kanelbullens dag

Firades utan kanelbullar, men med en kladdkaka. Alex var på NHL match igår med famljen A och snacka om att vara överlycklig. Tack så jätte mycket ännu en gång. Jennie, Clas, Charlie och Fabio kom och hälsade på efter Alex hockeyträning. Så underbart, saknar er så mycket! Själv har jag varit och kört styrka och kondition på gymmet på kvällskvisten, det var inte igår jag körde ett rent skrotpass.

Tips till er som har svårt med motivationen:



Vi gick med i detta i mars 2009  (jobbet alltså) och den gav verkligen mig en spark i rätt riktning. Här kan du enkelt se hur mycket du gör av med mot det du stoppar i dig. Viktigt när du ökar träningsdosen är vikten av rätt mat. Banta aldrig!

Kommentarer
Postat av: Maria Lindgren

Hej Tessy!



Maria Lindgren, Malin Lindgren (fd Sjölanders) svägerska har hittat hit. Svägerska....gud vad hemskt det lät. Men ok ;D. Vad skoj att läsa lite om dig och ditt, verkligen. Hoppas att allt är bra!

Kram Maria

2009-10-06 @ 10:29:27
Postat av: Sonja

Håller med dig Tezzy, man ska inte banta! Äta sunt och träna...

Gymma är så trist nu när jag kört så mkt Bodypump. Mr J tvingar mig att träna bål om jag ska komma tillbak atill handbollen, men är så trist!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0