Lördagkväll

Mats är på partaj, stort 30 års kalas ute i Värmdö med en 70 gäster... Skulle ha varit där men ingen nappade på att passa barnen :/. Farmor är utomlands, mormor och morfar har slagit på stort och även de partajjar. Jag och grabbarna har myst, käkat lax i ugn med pressad potatis som avslutades med hemgjord äppelpaj med vanlijvisp :)) Slängt några blixtsekunder på handbolls sm har hunnits med. Slutet av Robinsson hann jag och Alex se mysandes i soffan...

Halsen värker hos mig och Alex, Felix har gnytt lite så kanske även han har ont?! Får fråga imorgon :)). Men jag vill verkligen gå på yoga imorgon bitti, hoppas att vi kommer iväg. Grabbarna får vara på minisats, tror Felix kommer att älska det. Alex är för stor för det, men han får sitta och spela nintendo ds. Sittandes själv i soffan får han inte göra, han kanske rymmer (om man frågar sats personalen).


Tack och hej leverpastej

Ps. Mike om du läser detta, hör av dig eller skriv på bloggen så vi vet hur du har det... Vi saknar dig! Ds.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Säg till nästa gång ni har barnvaktskris så kanske jag kan ställa upp!! Fast det kanske var tur att du inte festade i helgen med din onda hals!!

KRam

2009-05-11 @ 08:46:04
Postat av: Åsa

Säg till nästa gång ni har barnvaktskris så kanske jag kan!! Fast det kanske var tur att du inte festade med din onda hals i helgen! Kram

2009-05-11 @ 08:47:56
Postat av: Nikki

Tessan, vill ni ha barnvakt är det bara och ringa :D

2009-05-15 @ 20:49:47
URL: http://nikkilitos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0