En helt vanlig söndag

Dagen började tidigt, för tidigt för min smak... Felix vaknade och var hungrig halv sex.... Han åt ingen middag igår! Klockan 10,30 var jag på yoga, helt underbart! Det var länge sedan jag var sist, det kändes.

Direkt efter jag kom hem åkte vi och hälsade på Mats syster i hennes fina lägenhet. På vägen hem träffade jag min kusin Markus :)) Har inte träffat honom på flera år, så himla roligt att se honom igen. Han ska bli pappa i juni *grattis*.


Felix gick omkring med mina solglasögon hur länge som helst, han ville absolut inte ta av sig dem...





Han tittade tom på fotboll med dem på :))
Alex har varit på kalas och spelat fotboll för fullt ute på gården.

Själv avslutade jag dagen med en kvällspromenad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0