Blandade inslag av fredagens bestyr...

Fredagen avslutas med middag ute i det gröna och den härligt värmande solen.



Mamma myser/njuter efter min hemgjorda pizza, det är hon värd efter att ha putsat alla fönstren i hela huset och bytt gardiner i vardagsrummet. Snyggt och rent som fan blev det, nu ser man till och med ut ;). Tjugo miljoners tack mamma :))



Felix skriker på alla flygplan som flyger förbi... dä dä dä... letar han möjligtvis efter papa Mats flyplan?!



Cykla är en konst på denna "pimpade" cykel.





Ps. Vårruset gick bra, jag slog mitt rekord på 5 km till 24,44. Trots att den första kilometern avverkades på över 6 1/2 minut, för det var tamesjutton människor överallt och omöjigt att komma förbi i flaskhalsen Ds.

Nu ska jag fortsätta på mitt rötjut och glo lite på tv.

Love and miss u babe

Kommentarer
Postat av: Sonja

Stor han blivit...tiden går fort!

2009-06-04 @ 13:47:11
URL: http://minblogg-mittliv.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0