10 jobbar veckor

Har jag kvar tills semester kan börja. 1 vecka får jag tillsammans med  familjen, 1 vecka ska Alex gå på DIF-hockeyläger och inskolning av busfröt ska ske. Grabbarna kommer tillbringa en hel del tid i skärgården, nice for them :). I september åker vi troligtvis iväg mot varmare breddgrader. Vad ska ni göra på semester?

Idag har jag, Alex och Felix myst, lekt, fikat med grannarna, busat, handlat och tvättat (hängt tvätt ute för att i nästa sekund springa in med kläderna). En helt underbar dag :). Det blev tyvärr inte yoga imorse eftersom Alex vaknade med halsont och allmänt hängig. Hann iallafall med ett svettigt pump-pass på eftermiddagen när partajjkille kom hem. Det kanske inte var det bästa att köra pump eftersom jag har lite ont i halsen.

Ska slänga mig i säng och kolla på en förhoppningsvis sevärd film.

Bus i blicken


Läskigt jag kommer inte ner så jag grinar lite, det kanske hjälper ;)

Kommentarer
Postat av: Åsa

Sötnosen!

2009-05-11 @ 08:46:53
Postat av: Jennie

Låter som en trevlig sommar ;) Själv kommer jag att ta tjänstledigt i 2 veckor för att sedan ha semester i nästan 4 veckor...Så jag går direkt efter midsommar och blir hemma 6 veckor därefter! härligt!

Gissa vad vi ska göra??? Jo, vi har hyrt en husbil för att åka runt lite i en vecka i sverige, sedan blir det cypern i september oxå...

Men mesta dels kommer vi att vara i stugan! :)) Så härligt...

Vilka veckor kommer du att ha semester?

Kanske göra ngt ihop?



Kramiz....

2009-05-11 @ 15:43:38
Postat av: Anonym

va alldeles för länge sen jag fick leka med Felix...

Dumpa honom hos mig någon gång =)

2009-05-13 @ 21:18:15
URL: http://enstyckeborjes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0