Äntligen fredag och ännu en vecka närmare...

Tror jag har skapat ett helt nytt beroende den här senaste tiden, jag är fast i "The Hills". Ligger varje kväll i sängen med datorn och kollar på den härliga serien med en massa intriger via MTV.com. Är nu inne på den fjärde säsongen :)
Allt detta i väntan på att nya avsnitt i "How I met your mother" "One three Hill" och "Desperate...". Shit vilken "tv-serie-nörd" jag är ;) *asg*.
Mats är "renoverings-nörd" och Alex är "spel-nörd" :-) Vilken sorts nörd är du? Vi alla är nördar på något!

Imorgon är det dags att bege sig ut på en 12 timmars handbollstur, resan går mot Arbrå. Skönt med den nya vägen.
Det var verkligen inte igår jag spelade där. Tidigare om åren var det derby och en massa tuneringar som avgjordes i den magiskt tråkiga hallen :)

Lunchen tillbringades svettandes på Sats, spinning och core. Det var verkligen skönt att svettas lite i brist på handbollsträningar som uteblivit den här veckan.

Ha en underbar helg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0