Sommarfestligheter

Trots att jag jobbar händer det mycke roligheter, även sensommaren bjuder på härligheter.

Måndag: Britney, jag fattar inte att det är sant först jag är på plats. Jag har längtat så länge *jippi*.
Fredag samma vecka bär det av till Säljmar för att njuta av den svenska sommaren hos familjen A. Då underbart god mat och sällskap är i fokus ;o)
Därefter jobbar jag en vecka till innan det är dags för mig att checka in på lite ledighet, v 31.
Denna vecka har vi tillsammans, då det förhoppningsvis bär av mot Skara sommarland eller andra trevligheter.
Därefter är det inskolning på dagis som gäller och Alex ska gå på DiF Hockeyläger...
 
Måndagen den 7 september åker famljen på semester till Cypern med familjen A *nice*

Underbara svenska sommaren...

Kommentarer
Postat av: Åsa

Härligt det låter gumman!! Synd att vi inte hinner ses på ett tag! Vi får ta igen det sen och ha grillparty i augusti kanske!!



Kram kram

2009-07-07 @ 13:02:21
Postat av: Tessy

Det är ett måste gumman...

Bamse kram

2009-07-07 @ 15:56:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0