To be or not to be

Imorgon är en viktig dag för Täby handboll damer.... Vi ska vinna, vi ska ta dem, vi ska göra  .... av dem ;)
Träningen var lovande och vi fick trycka och prova på att spela som förr i tiden. Jag letar tecken överallt och idag fanns det ganska gott om dem. Inte minst var vi ca 13 personer nere en fredag och Carina hade nya skor. Fyra av 92-tjejerna var nere och visade att de minsann ska spela damhandboll :) Strålande bra kämpat :=) En av tjejerna hann även med att knocka mig till marken med ett skott på mål, där jag råkade stå iväg :)) Undra hur jag kommer se ut imorgon, men det är respekt!!!

Nu är det sportlov för Alex och alla grabbar kommer på måndag att bege sig till Gävle för besök i Kungsberget och lite bad. Själv kommer jag att stå i hockeykiosken och träna, ingen rast och ingen ro :=)

Imorgon är det dags för ett spännande avgörande BIF-DIF.... Heja Brynäs BRYNÄS



Kramen till er där ute


Kommentarer
Postat av: Carina

Mina nya skor va grymma.

Gick snabbt som attan. :)

2009-02-22 @ 01:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0