TGIF

Morgonen började tidigt, tidigare än vanligt. Jag infann mig på jobbet runt en 7 på morgonen enbart så att jag kunde sluta tidigare. Jag ville hinna hämta Alex från skolan och se Felix knalla omkring. Alex valde dock att följa med en kompis hem, men jag hann pussa på honom lite innan. Jo jag fick pussa på honom! Jag fick nog det för igår hann jag inte träffa någon av grabbarna :(. Felix hann jag se knalla omkring lite innan jag gav honom vällning. Nu ligger han och sover lite skönhetssömn :) Mysigt att hinna med dessa stunder, jag saknar dem verkligen :/.

Nu ska Tessy iväg på Perfect home visning och middag, mysigt och inspirerande :)) Imorgon ska Alex träna hockey på morgonen och på söndag har han match. Själv är jag spelledig eftersom vi spelade igår mot Åkersberga, vi torskade, med 30-23.

På söndag ska Mats träna hockey för tredje gången, håll i er.... Nu har hockeyfreaket vaknat i min snygging :)) Lovely

Ha en underbar fredag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0