Tankespridd chokladälskare

Tänk att än idag slår mitt chokladsug ner som en blix från klar blå himmel, vilket ledde till att jag som aldrig har bakat småkakor tidigare letade fram farmors gamla kokbok och bakade himla goda chokladsnittar :=) Det var helt underbart gott.


Hur kommer det sig att jag år efter år glömer bort vår årsdag!? Det går kanske inte att lära en gammal hund att sitta!? Jag vet ju när det är men glömmer bort det när det väl är dags :/. Nej, minnsann i fredags efter jobbet började jag som smått fundera om min kära sambo blivit lite glömsk eller om det bara är hemma senilheten som slagit till? Han hade lagt fram mat till kvällen och blev lite smått ledsen när jag berättade för andra gången att jag skulle i väg på middag med lite vänner... När jag väl kom hem möttes jag av en underbar god champagne med en present runt :) Jo, men visst vi firade tydligen 6 år :)) Tessy Tessy....
Tack älskling du är bara bäst :)) Love u



En bild säger mer än tusen ord
Hahaha



Tack & hej leverpastej

Kommentarer
Postat av: Sonja

kakorna bakas minst en gång i veckan hemma hos mig, slurk så goda de är...Kommer du någon dag på fika Miss Bizzy!!! Kommer och tittar på lördag allafall...

2009-02-10 @ 21:34:56
URL: http://minblogg-mittliv.blogspot.com/
Postat av: Linda

Jag har inga recept fran farmor!!! Jag vill ocksa ha!!! :) Saknar hennes kakor! Trodde aldrig jag skulle gora det eftersom vi at sa mycket av dom nar vi var sma!



Komiskt; vi firar 6 ar ocksa!!! Hi Hi Hi! Varav 2 ar gifta ar! Jippie for oss alla!



KRAM!

2009-02-11 @ 03:50:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0