Lillprinsen fyller 1 år

På lördag fyller min mista prins 1 år och jag undrar var tog det här året vägen?!
Det har varit mitt snabbaste år ever :) Det känns som han föddes igår. När jag kollar ner i sängen när han har somnat förundras jag över hur stor han har blivit. När jag sedan knallar in till stora prinsen för att bädda om honom om natten, undrar jag var tog min lilla grabb vägen!! Hur kommer det sig att man plötsligt "vaknar upp" och inser att åren bara har flugit iväg, snart går jag väl i pension. Sentimental det är vad jag är just nu här hemma i min ensamhet ;) Imorgon får jag äntligen krama om alla mina tre prinsar som jag saknar så :))

Det är Kärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0