Flashback alá 80-talet

Stod och provade koftor på H&M, där jag hade fått en del pengar tillbaka "BONUS", när jag plötsligt ser att den lilla spegeln var borta. Den som man använder för att se hur plaggen ser ut bakifrån. Jag fick istället vända och vrida kroppen och huvudet ur led för att få ett litet hum om just den vinkel ;). Hittade en del snygga tygstycken, men valde en mörkblå lite längre kofta. Äntligen något annat än grått och svart, dock mörkblå men ändå! Sitter nu här och är nöjd med mitt inköp och funderar över vilka kläder som jag ska ha imorgon när jag ska ut med jobbet och äta på beriut café, längtar redan.

Gårdagskvällen tillbringade alla tjejerna i handbollslaget till att spela diskobowling :) Hur häftigt och roligt var inte det. Kan dock konstatera att (glimten i ögat snyggingar):

- Carina var överlägset bäst, kan det bero på drömmen om ett alldeles eget bowlingklot!? 
- Suss är riktigt vig när hon slår en strike och skjuter klart hårdast även här --> 58,x km/h
- Astrid och "målvakts Lotta" hade överlägset snyggaste bowlingstilarna
- Jojjo dansade sig till framgång
- Jennie ville ha rosa klot
- Therese axel höll och lurade in alla i en falsk trygghet
- Sonja ja hon slet sig gråhårig, men räckte det till att slå Tessy!?
- "Målvakts Lottas" barn var grymma och kommer att bli bowlingproffs
- Kryckan slog en och annan strike, vad kan man mer begära...
- Emily gick in helhjärtat och satsade till hundratio
- Sara kom lite senare för att visa att "fint folk kommer sent" till den rena bowlinghallen
- Katta vår egna lilla militär visade direkt var käglorna skulle ligga
- Lotta R visade även på bowlingplanen att slit lönar

Puss & kram

Kommentarer
Postat av: Sonja

ha ha ha du är rolig du :D

Postat av: Astrid

Och vi kan vidare konstatera att

- Man blir glad av Tessys skratt som ekade i bowlinghallen ;)

2009-02-19 @ 10:31:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0