Fredag hela veckan

Man kan ju önska sig det iaf.

Har precis avnjutit en super god middag som babe hade framdukat när jag kom hem från handbollsträningen. Träningen var verkligen ingen hit 2 målvakter och 4 utespelare :/(. Otroligt surt när det äntligen var 2 målvakter, men jag fick dock möjlighet att försöka bättra på skott-tekniken, vi får se om det ger någon utdelning på matchen imorgon mot Vallentuna. Japp, imorgon smäller det, då är det dags för revansch i derbymötet. Jag är laddad! Är du? :)))

Nu tappade jag fokus igen, åter till middagen. Väl hemma fick jag avnjuta en underbar middag bestående av hasselbacks potatis, kött och egen gjord champinjonsås. Helt underbart gott :) Hann tyvärr inte ta några kort för hungern var för stor :)

Gårdagskvällen tillbringade jag med mina arbetskamrater i curlinghallen som avslutades med en trerätters middag, vin och lite bubbel :).

Lena & Kristina

Jag är ett naturligt proffs i curling ;) Lol

Curling gänget. Jag, Ingrid och Ellen vann med 4-1


Middag med teamet


Den underbart goda middagen

Ha en underbar kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0