Den lille knallar...

... snart springer han ifrån oss alla ;)

Här kommer lite efterlängtade bilder på kökets utveckling
Min handyman och svärfar jobbar flitigt

Svärfar/farfar är riktigt duktig. TACK SÅ JÄTTE JÄTTE MYCKET FÖR ALL HJÄLP :))

Vår super snygga kran :)

Nu börjar det likna något

Nu är snart allt kakel på plats

Svarta vitvaror ;)

Sötgöte äter platano

Min älskling/handyman/houseman

Charmtroll

Min snygga innebandy målvakt

Jag vet inte vad som är värst, att Felix gillade AIK märket eller att han gillade att gå omkring med dockvagn under hela tre matcher!? *lol*. Han stannade upp och petade lite i ögonen på dockan emellanåt ;) haha

Felix favvo...

Kommentarer
Postat av: Sonja

Snyggt kök! När kommer ni till mitt...ha ha ha

2009-02-04 @ 22:28:07
URL: http://minblogg-mittliv.blogspot.com/
Postat av: Tessy

När du vill :))

2009-02-04 @ 23:29:11
URL: http://tessymessy.blogg.se/
Postat av: Marie

ÅH!!! jag vill leka med den lille =) han är ju för sööt!! =)



riktigt, riktigt snyggt kök btw!

snyggt med svarta vitvaror! <3 åh

2009-02-05 @ 10:31:21
URL: http://enstyckeborjes.blogg.se/
Postat av: Åsa

Guuud vad snyggt det blir! Snart måste vi boka in middag!!! Hur går det med knän och fötter å jobbet och allt? Jag ska på anställningsintervju på torsdag!! Puss å kram

2009-02-05 @ 22:01:27
Postat av: Jempa

Nej det värsta är att Alex spelar innebandy :P ^^,

2009-02-08 @ 18:49:12
Postat av: kenneth lind

Hej, skulle bara vilja ha lite mera bilder på mina barnbarn, o köket är skitsnyggt. Jag kan komma o tapetsera när ni säger til att nu får du komma. H. Kenneth. OBS krama om mina kompisar.

2009-02-09 @ 12:38:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0