All hjärtansdag och stor torsk

Lördag var dagen då mamma och pappa kom ner och överraskade med en påhälsning :) Väl på Alex hockeyträning ser jag helt plötsligt två välbekanta ansikten, nämligen mamma och pappa. Tårarna började rulla ner för mina kinder av glädje. De kom nämligen över dagen för att hälsa på, helt underbart :)

Resten av dagen var inte av någon högre hit. Torsk mot Vallentuna, jag vet verkligen vad inte som går fel?! Varför låter vi dem ta ledning från början?! Vad händer?

Nu sitter jag här några tacos senare och efter melodifestivalen och förundras över varför går aldrig "mina" låtar vidare. Själv tyckte jag Lili & Sussi var bäst följt av Måns! Vad tyckte du?

Nu är jag helt färdig och ska strax krypa till kojs.

Vackra drömmar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0