Vad ska jag bli när jag bli stor?

Har under många år funderat på vad jag vill jobba med när jag blir stor. Ideérna flödar men inget konkret kommer jag fram till. Öppna eget har jag alltid haft som en målstolpe i mitt liv, men vad är frågan?!
Jag vill göra något som jag brinner för och där jag kan kombinera mina erfarenheter med utbildning och intressen. Hmm grannen har en egen firma precis som jag vill ha, eller? Ska jag satsa nu eller vänta?! Ska jag satsa på att bli ***** eller ****....?!

Men styra över min egen tid och förhoppningvis inkomst är något som jag ska göra, inte idag men inom en ganska snar framtid (inga tidsramar). Entreprenörs tänkande, hårt arbete och mod... Aldrig tidigare har jag känt så starkt som nu...

Beso

Kommentarer
Postat av: Linda

jag har kompisar som startat eget medans dom jobbade for annat foretag. ville inte satsa helt pa en gang ifall det inte skulle funka. nar firman tog av, slutade dom pa det "vanliga" jobbet och satsade! och det har gatt bra for dom... :)

en tanka att ha kanske...? atminstonde en inkomst medans man forsoker... ;)

2009-08-12 @ 22:33:03
Postat av: Åsa

Vi startar något ihop....!!

2009-08-13 @ 13:56:09
Postat av: Lotta

Låter spännande. jag och daniel brukar också spåna på att öppna eget men längre har vi inte kommit.

Jag är gärna bollplank:)

2009-08-13 @ 15:56:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0