Shopping

Idag var jag helt barnledig på en semesterdag... Lämnade Felix själv på dagis för första gången och det gick jätte bra. När vi hämtade honom var han super trött och lite "mamig". Han har varit dålig i magen i flera dagar nu och jag tror att han har tappat lite i vikt. Undrar hur vi ska få bukt på magen? Några förslag?

Alex har tillbringat dagen i ishallen som vanligt. Han är hockeyfrälst tror jag. Fredag är sista dagen på hockeyläger numero dos.

Själv hann jag med lite shopping i Täby centrum. En skön slapp t-shirt från Zara, 2 långärmade t-shirts till grabbarna från Zara, regnkläder till Felix och Alex.





Kommentarer
Postat av: sandra

Hoppas han blir bättre i magen lillkillen...Min första tanke o gissning var laktosen..Grabbarna mina har ju haft det...

Trevlig semester =)..



Kram Sandra

2009-08-12 @ 09:59:51
URL: http://missycassi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0