Semester vecka 2

Vecka nr 2 har präglats av bilkörning till och från hovet för Alex hockeyläger blandat med inskolning.
Hockeygrabbarna har träffat dif-spelare, fått autografer, hälsat på i deras coola omklädningsrum som tom hade kök :o) Själv har jag sett ett och ett annat hockeyproffs (och dif första hockeyträning)...




På väg ut till ett av alla ispassen




I väntan på ett ordentligt fyspass, de fick i några av passen prova på bla ryskdans, boxning, jonglering osv.


Doppboll



Ett av orden som minsta grabben kan är glass





Mormor och morfar firade 30 år som gifta och självklart skulle det firas





Mike är hemma på semester, bröderna klyftiga :o)

Alex gillade hockeylägret så mycket att han ska gå på ännu ett hockeyläger den här veckan som kommer... och jag har min sista semestervecka. Alex är på hockeyläger och Felix går på dagis, jag hoppas på fint väder ;o)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0