Plånboken kom fram för jag längtar efter dig

Nu är den borta för femtioelfte gången... Blir så jävla arg på mig själv, jag fattar inte jag letar alltid efter plånboken. Då menar jag jämt och ständigt, men oftast har Mats koll på den. Jag hyrde film igår, gick sedan in i bilen med plånboken. Någonstan mellan bilen och dörren hem har den troligtvis försvunnit. Bilen är finkammad, likaså buskar och de flesta vinklar och vrår i hemmet... Jag blir galen på mig själv. Eftersom jag har en förkärlek till att lägga saker på biltaket kan det mycket väl tänkas att jag la den där när jag tog ur Felix. Mats åkte sedan på hockeyträning så om genit Tessy har glömt plånboken där är den med all sannorlikhet bort, gone, putsväck... Men jag hoppas att den kommer fram snart, mycket snart!

Kommentarer
Postat av: Plånis

Jag ligger där du minst anar det......

2009-08-18 @ 14:17:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0