Handbollssäsongen drar igång

Kom precis hem från första handbollsträningen för säsongen, det var riktigt roligt att jaga boll igen. Vi var riktigt effektiva och mycket skott avlossades. Kommer förmodligen ha ont i axeln imorgon.

Börjar dock få ångest hur vi ska få ihop våra liv under hösten/våren. Bägge jobbar heltid, Alex hockey är ca 3-4 ggr i veckan, min handboll (3-4 ggr/veckan) och Mats ska köra hockey i div 4 (där gissar jag hur många dagar som helst i veckan). Förmodar att jag och Mats inte hinner träffas speciellt mycket. Det gäller att planera allt så mycket som möjligt, så Mats skaffa en kalender ;o)

Imorgon är sista dagen för Alex på hockeyläger nr 2 och på tisdag drar hockeysäsongen igång även för honom. Han har iaf åkt in sina nya skridskor...

Kommentarer
Postat av: Åsa

Låter som ni behöver en barnflicka? Jag tar bara 30 000 i månaden.....

2009-08-14 @ 08:32:11
Postat av: Tessy

Haha tanken har slagit mig... men "bara" 30 tkr i månaden ;o)

Kram

2009-08-14 @ 10:44:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0