Dödlig fångst

Tillbaka i vardagen med lämning, jobb, hämtning, träningar... Det fungerar bra, bättre än förväntat. Fast vi har bara hållit i de nya rutinera i 2 veckor och än så länge har Mats det ganska lugnt på jobbet, vilket underlättar otroligt.

På söndag ska jag springa tjejmilen på dagen sedan har jag handbollsmatch på kvällen, hur jag ska orka springa ngt i huvudtaget på matchen får bli osagt. Hoppas bara att jag inte har ont i halsen på söndag som jag har nu...

Nu måste jag slänga mig i duschen, sedan måste jag förbereda morgondagens presentation av intern kontrolluppföljningen som jag ska hålla inför ca 50 personer. Fick reda på att jag skulle hålla presentationen i eftermiddags när det var dags att gå hem...

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snart får du semester! Inte långt kvar....Längtar så mycket nu :o)

2009-08-26 @ 10:10:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0