Ärthjärna

Idag har jag verkligen lyckas glömma Alex skolstart så han kom över en timme för sent. Jag var helt inställd på att det var imorgon fredag, trots att jag skrivit upp det i kalender... Men den var tydligen inte intressant att läsa ordentligt i! Vilken mamma gör något sådant?! Jag har även sagt till Mats att Felix hade tid hos BVC för 18 mån kontroll kl 14,45, vilket innebär att han måste jobba hemifrån för att hinna... Sagt och gjort åker grabbarna till BVC efter 15 minuters väntan går han och frågar efter "Bettan" som tydligen är på semester och vi hade inte tid först nästa veckan på torsdagen den 27 inte den 20....Hmmm vad händer egentligen, har hjärncellerna inte hittat tillbaka efter semester eller har de redan ställt in sig på nästa semester som är om ca 2 veckor. Ojoj då blir det jobbiga veckor...

Har som tidigare berätta letat efter min kära plånbok, men igår onsdag insåg jag att det var dags att spärra mina kort inkl körkort. Bra eller hur?!  förutom att precis när handbollsträningen är på väg att starta ringer min jobbmobil och en man berättar att han har hittat min plånbok för ngn dag sedan :// och glömt bort att ringa *jippi*. Allt var kvar i plånboken, pengar, kort etc... Känns helt underbart och jag kunde tom häva min förlustanmälan gällande körkortet :)

Kommentarer
Postat av: sonja

Vart hade du tappat den? Kul att du uppdaterar din blogg fta nu. Bara video bloggen som fattas ha h aha

2009-08-20 @ 22:38:31
URL: http://minblogg-mittliv.blogspot.com/
Postat av: Linda

du ar val inte gravid??? ;)

2009-08-21 @ 00:00:55
Postat av: Tessy

Haha Linda nope inte gravid, men otroligt takespridd... lever kvar i semester lugnet, men mest tror jag det beror på att jag släppte allt med Alex och skola etc när Mats var hemma, han skötte allt...

Hur är det med er? Magen växer? När är det beräknat? Skulle det bli en tjej?

Kram

2009-08-21 @ 08:40:26
Postat av: Var det mobilen du tappade eller plånboken? Eller båda?

2009-08-21 @ 13:26:25
Postat av: Linda

vi mar toppen! saknar familjen bara... jobbigt att lamna dom.

magen bara vaxer och vaxer ;) ta i tra

7 November ar den "beraknade" dagen :) och ja, det blir en flicka: Isabella Catrin kommer hennes namn bli! :)



KRAMISAR!

2009-08-21 @ 20:02:54
Postat av: Tessy

Vilket fint namn :o) Ojoj en skorpion (like me)...



Har tyvärr skrivit fel, det är bara plånboken. Ändrar det nu ;o)

2009-08-23 @ 20:49:44
URL: http://tessymessy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0