Vårkänslor

Äntligen är våren här och ny cykel till Alex har införskaffas... Glömde dock att nu för tiden ingår inte allt på cykeln, utan vi måste åka ännu en sväng till cykelaffären för att handla stöd, lampa och stänkskydd. Hur kan man sälja en cykel utan stöd?! Okej, det är ju så de får in mer pengar. 

Själv har jag inte hunnit träna något idag (mer än cyklande fram och tillbaka till jobbet), har istället handlat cykel och storhandlat. Slog rekord med 2 minuter igår på 5,4 km, jag är så nöjd :)) Men förutsättningarna var super, kände mig lätt i kroppen och framförallt i huvudet samt att det var helt perfekt väder (inte för varmt och inte för kallt). På lunchen imorgon ska jag svettas på pump passet.



Ha det super duper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0