Orättvist

Visst är livet orättvist, åter och åter igen får jag bekräftelse på det! Varför?!!!! Vet inte hur jag ska uttrycka mig, men fan vad orättvist. Klump i magen och sorg....

Helgen har förövrigt varit skön, vilket har tillbringats i Gävle.

Jag är ljusare i håret.
Vi har gjort Gävle shopping.
Bilen är städad utvändigt och invändigt.
Spelat fotboll.
Sprungit.
Ätit god mat.
Umgåtts med mor och far.
Njutit i solen.
Sjunit singstar, spelat Buzz och avnjutit god middag hos Eva på fredagskvällen.
Konstaterat att Mats suger på singstar (kanske berodde det på procenten ;)).
Vunnit i Buzz, ni hörde rätt jag VANN i Buzz :) Grattis!
Slappat.
Städdag.
Avnjutit en god lunch inne i stan.
Kollat på Alex som spelat fotbollsmatch (st eriksupen).
.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0