Talang eller inte?!

Fredagen avslutades med en härlig promenad hem från jobbet glassandes i solen. Hemma invigde vi utemöblerna och konstaterade att bordet verkligen behöver en omgång med slipmaskinen. Kände tröttheten komma smygande, men slängde ändå på mig löparskorna och begav mig ut i spåret. Det gick bra förutom att knä värkte, som troligtvis har blivit "lite" sämre efter min vridning som jag orsakade när jag åkte skidor i skogen :) Inte att rekommenderas om du har problem med knän! Men vad gör väl det om 20 år tänkte jag och vägrade att känna smärtan... Kan Mats och Alex så kan jag!

Har avnjutit en underbar grillmiddag med kesosallad och skrattat gott åt dessa käcka dalmasar i knäckebröddansen.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0