1 dag kvar

Sitter nu på jobbet och förundras över hur mycket jobb som måste hinna bli klar idag innan påskledigheten.

Bilen är tvättad, vilket innebär att vi hela tiden går till fel och blir lika förbaskade varje gång bilen inte vill öppna sig. Den är till och med ren invändigt. Olja är påfyllt, nu borde väl vrålåket må bra?!  Nu längtar jag till Sälens härliga miljö och hoppas på solsken, så jag kan skaffa mig en härlig tvättbjörn bränna... Först ska allt packas och stuvas in i bilen, det blir en utmaning i sig!

Var och körde spinning puls igår kväll och hade totalt glömt bort min maxpuls. Ojoj vad jag fick slita för att komma upp i puls på tavlan, själv rann svetten som om att jag stod i duschen. Men den härliga känslan av att träning är oslagbar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0