Var tar tiden vägen?

Ojoj, nu är det nästan bara 4 veckor innan jag ska vara tillbaka på jobbet och Mats får vara hemma och njuta av ledigheten! Jag har verkligen älskat att vara hemma den här gången, visserligen har jag jobbat och pluggat under nästan hela ledigheten... Men snart är verkligenheten ikapp mig, den ligger mig i hälarna och flåsar! Sitter här i soffan och måste jobba, uppföljningar som ska in innan imorgon bitti.

Dagen har förflutit inomhus innan vi hämtade Alex för att åka till hockeyträningen. Där han som vanligt är sist ut ur duschen... Nog allt är han ren när han kommer ut ur duschen x antal minuter senare. Det är så roligt att höra den stoa och stimma. Den ena gången är värre än den andra. En fredag för några veckor sedan var det Alex och Samuel som var först in i duschen och även sist ut. Samuels pappa gick in och kolla vad de hade för sig och de var små gröna monster (helt indränkta i schampo av grön färg) åkandes på knäna. Behöver jag tillägga att det var kakel/klinkers golv. De tog dem massor av minuter att få av sig alla gröna bubblor :)



Jag vill ha tillbaka snön, allt är så mycket finare då!

Nu är det jobb dags, love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0