Lite beslutsångest och skridskoåkning

Min dag har varit en smula ångestladdad och känslosamma samtal. Men det blir nog bra när allt väl är ordnat :)
Ombyte förnöjer!

Jag och Felix har varit med Alex och alla andra tvåor på skolan och åkt skridskor. Felix älskar att var ute på isen och när det går fort. Han är så snygg i en cykelhjälm med små söta nallar på. Han är klassens maskot. Alex och Jacob åkte runt och visade hur duktiga och snabba de var på skridskor. Alex drog Linnéa bakom sig, love is in the air, nu skulle han bli skit sur om han läste det här. Don´t tell.






Efter skridskoturen begav vi (jag, Alex, Felix, Jacob och Fredrik) oss till omklädningsrummet för att fika och byta om till hockeyträningen. Shit det var svettigt värre att få alla tre grabbarna att komma ihåg alla skydden och knyta deras skridskor samtidigt som Felix kröp och gick omkring överallt i ett super trångt omklädningsrum :) Men det gick strålande!





Nu är jag så trött för jag sov knappt en blund i natt...

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0