Första advent

Ojoj vad jag handlade på GANT rean, jag hade kunnat handla för hur mycket som helst. Men jag var tvungen att hejda mig själv lite grann :). Handlade för ca 4000 kr och då fick jag massor av saker;

6 st tröjor till Alex
4 st stickade tröjor till Mats
1 st halsduk till Mats
3 st tröjor till mig
2 st dubbel-påslakan (med egyptisk bomull, vilken dröm det var att sova i, helt underbart)
2 st örngott
10 st julklappar

Hittade inget till Felix, där var det helt urplockat! Tyvärr.


Mats med en av sina nya tröjor och halsduk ;)

Idag har Alex först varit på innebandyturnering med Annika (farmor), medan vi var på IKEA och beställde kök. Äntligen... Nu kommer köket den 29 december, gud vad jag längtar :) Det ska bli så skönt med ett nytt fräscht kök. Efter innebandyturneringen begav vi oss till Åkersberga för ännu en hockeymatch i "mitt i cupen" som de vann med 8-3.

Nu ska vi slänga oss i soffan och kolla på en förhoppningsvis härlig och underhållande filmrulle.

Kram

Kommentarer
Postat av: Sonja Asklund

Shit vad saker du fick, måste varit bra rea? jag ville ju oxå...

Kommer att vara grym REA i år på ALLT!!!

Alla kläder kommer det bli grym REA på, jag ska försöka hålla mig ett tag till. NK rea har jag hört ska börja tidigare eller de har redan börjat lite. Där har de bra utbud på GANT kläder till barn. Folk handlar tydligen mindre nu. ÄLSKAR REA!!!



Vi ses i veckan, tänkte kör alite fys.

2008-11-30 @ 22:45:31
URL: http://minblogg-mittliv.blogspot.com/
Postat av: Åsa

Shit gumman vilken shoppingdrottning du är!! Bra blogg!!

2008-12-01 @ 18:08:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0