Datorstrul

Har tagit många nya bilder men min nya super systemkamera som jag fick av min underbara familj när jag fyllde år.
Dock sitter jag nu vid grabbens dator eftersom våran hela tiden hänger sig (självmordsbenägen eller!?), vilket gör att de nya bilderna får vänta med spänning. När något sådant här inträffar inser man hur stor del datorn har i ens liv, alla bilder man tar även sedan många år ligger "lugnt" där inne i datorrymden! Nu är det iaf ett måste att införskaffa i en extern hårddisk där vi kan lägga våra liv :)

Jag är så stolt över min nya kamera och jag går runt som en pressfotograf nästan hela dagarna, haha tror jag iaf.



Min super bästa kamera ever.
Tack älsklingen och grabbarna, Love u

Kommentarer
Postat av: Anonym

ha ha ha Hänger oxå i min sons rum...Min dator har blivit höst depprimerad suck

Jag kommer och bloggar imorgon så ni får live uppdatering! Gör många mål och spöa Vallentuna!!!

2008-11-07 @ 13:44:00
Postat av: Sonja Asklund

Glömde skriva vem den anonyma var :D

2008-11-07 @ 13:44:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0