Äntligen fredag

Jippi äntligen är det fredag och det blev en träningsfri sådan för mig, men hängde så klart på Alex hockeyträning för ovanlighetens skull. Sitter (förutom just nu) framför tv´n och slappar, grabbarna sover sedan någon timme tillbaka :). Jag sprang iväg som snabbast till granne i ett sista desperat försök att sälja mer salamikorvar, vad möttes jag av när jag kom hem. Jo, byggbyxorna var på och med spackelspadeln i högsta hugg *lol*.


Imorgon är det först hockeyträning innan jag ska till Kungsängen för handbollsmatch, imorgon är vi piskade att vinna!!! Sedan kommer Åsa och käkar middag med oss, det ska bli nice att snacka lite skit och dricka lite rödtjut :)

Bjuder på lite bilder på den minsta busungen



Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0