Åhh fina vita snö

Visst är det underbart att det äntligen är snö på marken, i träden, på hus, på vägarna. Ja, överallt är dessa vita snöflingor. Jag älskar när det är snö, när det är vinter ska det vara vinter och då ingår snön :) 


Alex gör snöängel

Felix första pulkatur

I helgen har jag spelat handboll på lördagen och den tänker jag inte nämna något om, vilket säger mycket om resultatet! Efter matchen kom Åsa och hälsade på. Vi drack vin & öl, åt god grillad mat och snackade. Jag fick min fina I LOVE NY t-shirt... så nu tror alla att jag har varit i NY :) Alex har tränat hockey och spelat 2 matcher, det förlorade en och vann en. Söndagsmiddag hos svärmor, super god mat Tack! 


Uppvärmning innan match i Stora mossen (Alex har nr 23)

Super god söndagsmiddag

Busar med kattens filt

Buse

Bröderna

Kort och gott en härlig och mysig helg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0