Plattfall och em-guld till españa

Efter en super god middag bestående av kycklingtaco bestämde jag mig för att ta med mig Alex och cykla runt sjön för att få bort lite överskottsenergi (som har kommit sedan skolavslutningen). Nog allt försvann den när hjärtat gör en prakt vurpa i högsta galopp i nedförsbacken. Kråmande på backen och hållandens på sin opererade handled (som var av på 2 ställen för ca 2 år sedan) fick jag kalla kårar i ryggen. Väl framme konstaterade jag att handen inte var av igen utan att det blödde ganska mycket ovanför armbågen, skrapsår och lite blåmärken på låret blev dagens lott. Tur för rejäla cykelhjälmar för nog hade det kunnat sluta riktigt olyckligt eftersom han praktiskt taget stod på huvudet... :((

Väl hemma efter en mycket lugnare hemresa började fotbolls em och Spanien blev som alla redan vet vinnare 2008. Men visst faller de lite väl lätt och lånnnnngggg tid tar det att få iväg bollen.

Nu ligger äntligen grabbarna, Felix sover sedan länge, men Alex var uppe och kollade på fotbollen som vanligt. Nu ska det bli så skönt att det är slut så han kanske somnar i mer normala tider för en sjuåring! Skärpning!!!

Imorgon börjar Alex simskola som håller på i två veckor sedan bär det av mot stora staden och Grönan. Dags att bli smått ruinerad ;) Vi ska träffa kompisar till Alex och deras föräldrar från Gävle, kul!

Modeblogg --> Jag har målat mina naglar, nice :))

Kramisar


 


 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0