Besök och storhandling

Dagen började med en välförtjänt sovmorgon :)) nyvaken klev jag upp ur sängen först kl 10 till min förtret fortfarande trött och en sovande Alex. Frukost sedan var det bara att köra iväg Alex till sin kompis och med sig hade han wii. Väl tillbaka hemmest "lugna" vrå var "stor" Mats på besök, därefter var det bara att dra iväg till coop för att storhandla innan Alex kommer tillbaka. Alltid är det en massa som ska göras när grabben är borta. Minstingen han bara hänger med än så länge.

Snabbt in med maten i kyl och frys varefter dagens andra besök stod vid dörren, denna gång barnens farmor och hennes lilla syster. Jag knöt på mig skorna och sprang runt sjön (ca. 3 km inkl fram o tillbaka), åhh vad det var varmt och mycket folk trängandes i spåret. Men hurtig som jag är springer jag ifrån alla eller INTE. När jag äntligen kommer tillbaka hem efter en andnöds krävande kamp fick jag mycket god fika som farmor och Sanna hade köpt med sig, nice.

Nu ska jag torka håret och fortsätta kolla på fotbollen, HEJA SPANIEN...

Kramis


Sanna och Felix

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0