Svettiga gubbar och attackerande hästar

Dagen började tungt för Tessy som kände ett stort sug att bara ligga i soffan och softa, kunde det bero på vädret eller det faktum att det var söndag!? Dagen till ära lyssnade jag på mina behov och låg och zappade mellan olika serier tills klockan var runt ett. Det var verkligen välbehövt och skönt :)) Jag släpade mig upp ur soffans skönt oas och tog en snabb promenad för att handla cola light (eftersom jag inte är ett dugg beroende av denna dryck tyckte jag att det var en strålande idé för att vakna till liv). En halv burk senare var batterierna laddade så jag snörade på min mina springskor och gav mig ut i spåret för en 5,4 km lång löprunda. Super nice :)) Längs löprundan mötte jag svettiga gubbar med alldeles för små shorts, är det skönt eller gillar de att lufta sina ben!? Efter ungefär halva varvet stod den där och glodde just på mig med ena benet i luften som att den skulle attackera (eller sover hästar så?). Jag insåg allvaret (/inbillning) och rusade förbi så fort som möjligt, eftersom hästar jagar ju jämt mig ;)

Nu har jag precis kommit upp ur badet och Mats ropar att maten är klar, det blir pasta med fläskfilé med dijonsenap och Cream fraiche.

Riktigt very nice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0