Sol sol strålande sol

Vilken underbar morgon med strålande sol utanför vårt fönster, super nu kan jag äntligen bättra på min annars klorinbleka hy. Packa badkläder, göra i ordning matsäck, packa matsäck, äta frukost, pilla navelludd, vilket stressmoment som ska avverkas innan alla äntligen sitter i bilen på väg till Alex simskola och nya bravader. Plaskandes i lilla barnpoolen för Felix del, men kallt säger han att det är så han sitter hellre på den betryggande poolkanten :)) och skvätter vatten. Brorsan och Jesper är bara så intressanta att kolla på att jag tjuter av glädje.

 

 
Trötta och glada av att fått leka av oss i solen bär det av ut i spåret för min del för att avverka mina 4 km. Fy vad det var varmt, aldrig ska jag springa kl. 16 när solen har stekt hela dagen, det praktiskt taget rann om mig i spåret. Jag lämnade nog en hel pool efter mig. Vartefter det bar iväg direkt till rehab träningen för att förbättra muskulaturen kring knä. Det gick super bra och jag känner mig starkare och starkare :)) Framsteg och beröm ifrån min sjukgymnast, inte illa pinkat Tessy. Allt slit kanske ger utdelning.


Svärmor/barnens farmor fyllde enligt hennes son (min sambo) 53 år idag, hahaha hon fyllde bara 52 år och där satt vi med skägget i brevlådan *lol*... hmmm glad blev hon iaf för presenten och vi fick då äran att förtära en super god jordgubbs- och hallonpaj med chokladstänk, tack.




 

Födelsedagsbarnet och Felix


Kvällen till ära ska jag nu ner och slänga mig i soffan, vilket jag har längtat efter :))

Kram på DIG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0