Skofrossa i ett par härligt underbara promenad skor

Jag har verkligen hittat min dröm sko, de är bara så läckra. Skulle i min vildaste fantasi vilja påstå att det är ett par riktigt snygga promenad skor eller varför inte ett par härliga partypjuks. Dröm dig bort i stevemaddens snygga värld (www.stevemadden.com), kanske hittar du just dina drömmars skor att sko på dig en vacker dag som denna.




Kärlek vid första ögonkastet


Jag har drabbats av skofrossa i alla dess former på denna underbara hemsida. Problemet är bara mina breda fötter, kommer de passa i dessa underbara skapelser, som Askungens glasskor, är de som gjutna för mig? Jag kan ju alltid köpa dem, efter ett tag måste de ju ge med sig!?? Dumt eller smart drag, döm till egen förtret.

Min egen klumpighet eller vad händer när jag drömmandes bort ser mig själv dansandes i dessa lågskor bland dunka dunka och neon, kommer jag att ramla eller kommer jag att klara av inträdesprovet!? Kommer de att hålla hoppandes till ännu en hit av Magnus Uggla eller varför inte en tryckare till en härlig balad? Kommer Mats fötter vara snygga eller kommer vi att tvingas uppsöka närmaste omplåstringscentral!?

Jag drömmer mig bort bland mjuka moln kryllandes av dessa underbara skapelser som vi kallar skor :))

Kram banan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0