Kärlek i massor och sexigt värre

Idag har bara dagen sprungit förbi. Dagen till ära har jag äntligen rensat ut ur Alex och Felix garderober, sorterat bort det som är för litet eller trasigt (gäller snarare Alex och hans alltid återkommande hål på knäet gällande de flesta av hans byxor). Skönt när det var klart, eftersom allt har legat i hallen på övervåningen i en enda stor röra. Mats fortsatte att putsa på baksidan. Svettiga efter allt jobb åkte vi ner till Näsa äng och badade, men så värst svalkande var det inte.

Mats, Felix och Annika åkte och handlade medan jag åkte till rehab för att köra ett svettigt rehabpass i denna värme. Hemma mötes jag av en underbar måltid bestående av tonfisk, tiger räkor (gambas) och lätt rökt lax toppad med en underbar sallad och färskpotatis. Gudomligt gott :))



Det bästa med denna dag var att jag och Mats var barnlediga. Vi åkte till Kista för att gå på bio, och det blev "sex and the city" the movie, i say no more. Den var verkligen super med en härlig kombination av skratt och tårar. Filmen gav verkligen mersmak för en uppföljare, vilket jag nästan vet inte kommer att ske. Synd, jag älskar varje karaktär och lever mig bort till NY.

Nu ska jag ner och drick "leva" med min underbara sambo :-)

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0