Rollerblades, rehab och simning

Nu är jag helt färdig sedan jag började dagen med ett rejält inlines pass till rehabträningen, vilket blev ca 5 km på en knaper smal väg med mycket uppför. Jag klarade mig helskinnad trots att jag var på väg att göra en praktvurpa i nedförsbacken där jag skulle väja för grus :)) haha gubben mitt emot vägen blev helt paralyserad. Men tro inte att man tilltalar någon man inte känner här i stora staden, dangerous. Rehabträningen gick bra och knä börjar kännas bättre och bättre ju mer muskler jag bygger upp för att skydda knä. Dock kände jag av när jag körde rollerblades i uppförsbackarna så jag är nog inte riktigt i mål än. Men på god väg.

Efter ett svettigt rehabpass hämtade grabbarna (i porschen som jag drömmer om) mig för att bege oss till simskolan och dess nya utmaningar som Alex stod inför idag :)) jag passade även på att simma "hela" 400 meter, skönt men jobbigt (och tråkigt för fasiken inte går det fort).


Jesper och Felix

Igår ringde en gammal kompis och snackade lite skit, så roligt. Igår var det även fyspass i Ensta där vi sprang för fulla muggar en 4 km på 21,23 min det var verkligen inte dåligt, stolt. Just nu krigar jag mig till toppform eller toppform för min låga ålder :)))

Nu ska jag ner och käka lite tonfisksallad som min egna kock sätter egen prägling på!



Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0