Poolhäng och fågelbajs

Äntligen hemkommen från nästan en hel dag i solen. Idag var första riktiga dagen som Felix var med om poolhäng och det gick riktigt bra. Han doppade tom fötterna och händerna i barnbasängen men mer ville han inte då sa han ifrån :) Alex simmade på som en fisk och sedan var det lek och bad med Jesper som gällde för hela slanten. Vad skönt det är nu när de är så stora att de badar själva och självklart slänger vi ett öga på dem om vart annat, men de sköter sig riktigt bra :))








Alex simskola


Felix


Jesper

Under tiden jag sitter och ger Felix flaska lutande mot vagnen landar en äcklig stor svart kråka på vagnen och lämnar efter sig världens största bajs mitt på suffleten. Fy vad äckligt och jag som hatar fåglar i alla bemärkelser, det var nog därför den landade på just vår vagn för det fanns minst 3 vagnar till inom räckhåll. Då är det tur att man har våtservetter.

Nu är jag helt färdig och skulle kunna slänga in handduken för en timme eller två, men nu måste jag börja med middagen som jag måste hinna äta innan jag ska iväg till Ensta och nöta spåren igen. Det behövs verkligen, magen är inte riktigt som den brukar (inget konstigt med det). Ska egentligen till sjukgymnasten nu kl 16-17 men tror jag tar det imorgon istället för Mats har inte kommit hem från jobbet än och Alex är hos Jesper och leker, då vill han verkligen inte följa med. Men vem vet han kanske kan vara där under tiden.

Matdags, kram kram

Lite mer bilder från Alex fotbollsskola



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0