Nu är det verkligen svensk sommar, regn, regn och åter regn

Morgonpigg som jag är vaknade jag med ett leende på läpparna när jag kollade ut och såg att det regnade (hmmm Alex som har simskola) hoppade i mina träningsskor för att bege mig till sjukgymnasten och dagens rehabpass. Efter ett svettigt pass begav jag mig hemåt, men stannade först och handlade frukost. Frukosten blev en riktig hotellfrulle med ägg, jos, joghurt och varm baguette. Smaskens :)) och dagen var räddad.

Dagen som följde var mer av det dramatiska innehållet där vi städade ett lätt smutsigt hus. Än är vi inte klara men Alex ska iväg till tandläkaren för att kolla sina tänder som inte vill växa ut som de ska.

Imorgon kommer mina kära päron ner för att hälsa på oss, längtar :))

Love :)


Mina älsklingsgrabbar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0