Nästa projekt av besatthet

Min sambo har en stark förmåga att hela tiden hitta nya projekt som han måste fixa eller köpa :)) (vilket jag älskar *lol*). Så fort ett är avslutat dröjer det inte länge först han säger "älskling skulle inte det vara super med en båt att åka ut i....". Skam den som ger sig. För det mesta lyckas jag avleda honom med lite realistiska termer, men hur länge!? Men ibland blir jag biten för jag är inte den som är den.

Ja nu ska vi iaf iväg och kolla på båt, haha. Vi drömmer oss bort i båtvärlden och jag börjar verkligen gilla tanken på en båt att ge oss ut i, trots att jag är sjösjuk som få. Alla som åkt båt med mig vet :)) Haha vi kommer inte långt med den. Jag får nog köpa mig ett enmanstält som jag kan ligga och sova i. Men shit det är som att välja mellan pest eller kolera, sova i båten och riskera en ständig rörelse av obehag i magen eller tältande själv bland alla konstiga djur (björnar (för visst kryllar det av dessa vänliga djur)) eller kanske en konstigt läskig person. Kan jag skaffa hänglås eller möjligtvis larm? När jag blir kissnödig hur bär jag mig åt då? När inte hjärtat finns med som bevakare från björnar som jag ser bakom varje träd...

Nu ska vi iväg och få våra behov mättade.

På återseende


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0